Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Och jag kan inte ändra på mig själv, för jag är den jag är&behöver ingen hjälp

Blunda dina ögon, tänk tillbaks bak i tiden då allting var som det ska
Tiden då familjen var så stark och hände det något stötta man varann
Det var tiden då man mådde som bäst, inga problem, men i dagsläget är det nästan sämst
Familjen är splittrad, man kan inte ens prata utan att någon i familjen gittar

Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaka till tiden det var bra
Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaks till mitt rätta liv igen

Blunda dina ögon, tänk tillbaks bak i tiden då allting var som det ska
Tiden då man satt i sin fars famn, kände sig trygg&man snacka med varann
Det var tiden då man inte hade problem, då inget var fel
För öppnar man ögonen nu, så ser man verkligheten från början till slut

Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaka till tiden det var bra
Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaks till mitt rätta liv igen

Förlåt för alla misstag jag har gjort, men jag kan inget göra för att ändra dom
Och jag kan inte ändra på mig själv, för jag är den jag är&behöver ingen hjälp
Jag kan stå på egna ben, men när jag ska visa, så får jag aldrig chansen att förklara
Då blir det bara stå&hej, och det slutar som sist "jag tänker inte höra av mej"

Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaka till tiden det var bra
Jag skulle ge allt jag har för att komma
tillbaks till mitt rätta liv igen

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0