Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Up&Down

Imorse när jag vaknade gjorde mina ögon ont&det kändes som om jag fortfarande grät -.- fyfan, jävla fuckis situation. Hatar't verkligen! Fixade mig iallafall, cyklade till skolan med kirre&så. Snackade lite med huttiz, kanske 30minuter eller mer, vetinte:) sen ah, so lektion. Gick nice. Lunch, mmmums gott med pannkaka!;D sen matte, gick ganska bra typ. Sen svengelska, sen fysikprov = fail, sen elevkontakt då jag satt ensam för nisse&elli var och gjorde prov. Så jag satt och pluggade lite fysik, får nog göra omprov... ialf, sen blev jag depp igen&skit så jag jag la huvudet på bänken&mest tittade. Sen messade jag håkan lite. Sen ringde huttiz när jag slutat, men min mobil dog. Drog hem med nisse&vi var hos henne kanske 10 min sen var jag tvungen att cykla hem. Sen hem då, käka&byta mobil för min knullar sönder så har min lila lilla mobil hah xD skärmen är ju så jäääävla liten!!x) sen träffade jag kirre en stund hos kirre&snacka lite och sen hem, fika med morfar&inger och mamma och syrran och nu sitter jag här:) vet inte vad jag ska göra men något gör jag. Vet att jag&syrran ska dra&köpa choklad sen;) tihih (a) men men, skriver kanske mer ikväll beroende på mitt humör. Är okej nu, men man vet ju aldrig.. det går upp&ner. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0