Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Trött på ALL JÄVLA SKIT



kan den här dagen bli värre?
kan allt ens bli värre?
fan ta allt! fuck off allt! dra åt helvete!
allt skiter sig. precis nu också.
allting på en gång. ALLT, PRECIS ALLT.
jag bär på en massa skit,
som jag snart inte längre orkar bära.
jag går igenom dagarna med gråten i halsen&tankar som aldrig försvinner.
jag tänker 24/7, är det inte på det så är det på det andra.
jag finner knappt ord att förklara.
jag är trött på att tävla.
det här sabbar för mig fett mycket.
jag är trött på att längta.
jag är trött på att vänta.
sick and tired of fucking everything.
och fan för allt.
jag är trött på att behöva vara den som försöker bli nedtryckt.
på den alla förväntar sig ger upp om man håller på.
på den alla förväntar sig ger upp om man försöker få mig knäckt.
KAN ALLA BARA SLUTA?!?!?
KAN ALLA BARA FUCKA OFF&MINDA SIN EGEN BUSINESS?!?!
detta är nära att knäcka mig, GRATTIS FÖRFAN
nöjda? happy? överlyckliga?
bara   d-r-a   å-t   h-e-l-v-e-t-e  !
fuckis situation som knäcker mig helt också.
STICK TO ONE!!!
the one who really is inlove with you is me.
så jävla svårt kan det inte vara att se.

nej fan nu kan allt dra åt helvete,
för ni kan fuckoff&leva fuckit ngn annan stans.

P E A C E - F U C K I N G - O U T
hora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0