Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

That shit makes me bapshit crazyyyy



Gårdagen var nice! Jag och massa vänner hade en egen brasa så vi satt och snacka och det var fett mysigt säger jag bara! Lite halvkallt med brasan värmde oss.

Sitter hos fridabby nu. Ska sova här inatt :) sen ikväll ska vi dra&fira cissi som fyller 16 idag! Grattis! Sen imorgon är det söndag igen, tråkigt menmen.
Har internet hos mamma igen nu, så kan bli social igen! iiiiJA :D
Hmm, har jag så mycket mer att säga?
Gick och träffa orre en stund innan jag drog till nisse.
Sen ah, hit till nisse :) som just nu duschar&jag sitter och lyssnar på musik&är inne på bdb, fb osv. :) skriver nog ingen mer blogg idag, det får bli imorgon.
Chacha.

PS!
syster, på torsdag blir du 18 år så passa på&var kriminell nu för sen åker du in ;)
HAHAHHA <3

Kommentarer
Postat av: malin

HAHA! Ska vara så kriminell man bara kan bli ;k

2010-05-02 @ 18:14:13
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0