Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Onsdag 5/5-10

Hur ska vi någonsin kunna snacka med varann?
Det handlar om två personer med attityder.


Idag försov jag mej :c fan vad jag börjat med det.
Inte så bra. Så jag fixade mej sen cyklade jag&kirre
till skolan halv åtta ungefär. Första lektionen var
Svengelska, sen So & jag gjorde omprov&fick G!:D
Sen musik sen lunch. Men jag drog hem för jag
hade så jävla ont i huvudet pågrund av värmen :c
Så jag cyklade hem&la mej&sov sen väckte mamma
mej klockan tre&då åt jag en panpizza&sen ringde
håkan'bbe& vi snacka ett tag:)
Sen satte jag mej vid datorn&nu sitter jag vid tvn också
med syster&ser Made. Väntar på att Kirre ska komma hem.
Sen vid typ fem hämtar pappa mej&malin och vi ska
åka&fira farfar. Grattis farfar:).
Skriver nog en blogg senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0