Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Ja, det var stunder som man vill minnas, eller var det bara drömmar?



Imorse hängde jag med Kirre till tandläkaren först&främst.
Sen typ rast. Sen bild, som gick åt helvete för Ivan
blir ju förfan aldrig nöjd med det jag&nisse gör.
Har säkert gjort fem bilder! Och ingen av dom duger -.-
Så gjorde vi en ny idag &blablabla och självklart
så fanns det något att gnälla på, så yepyep..
Sen lunch, åt någon kyckling sak med ris. Sen stan&då
träffade jag&nisse robin, stor, mellan&ngn annan random.
Sen typ chilla där sen till skolan, matte - diagnos som gick
helt okej faktiskt. Kunde mer än förväntat. Dock är det bara
för att se vad vi lärt oss, så det var ju tyvärr inte provet.
Men men:) sen var det hemkunskap&där gjorde vi
riktigt smarriga havrekakor med choklad ovanpå ;)
Helvete vad gott det var. Blev dock mätt efter två stycken,
så jag slängde den tredje teehee. Sen slutade jag, hängde med
nisse hem&vi såg på Just My Luck sen var jag tvungen att gå
hem ungefär tio i fyra. Det kanske tog 30-40 minuter haha (a)
Sen hem, lägga sig&dö i soffan, sätta sig vid datorn, åt precis
&nu vet jag inte vad jag ska göra. Har Perkele's låt "Det var då"
i huvudet så nu tänker jag skriva ner texten bara för det:)
Hmm, kanske bloggar mer sen. Om jag orkar. Måste plugga lite.
Yeyeyeah.

--------------------------------

Det var då, då det inte fanns nåt krig,
inga vapen på vår jord och alla mådde bra!
Tider då alla hade mat och ingen i nöd och alla hade jobb!

Det fanns inga pedofiler, våldtäktsmän,
borgarsvin som man kunde reta upp sig på.
Alla hade någonstans att bo,
alla hade lön att försörja sig på.

Ja, det var stunder som man vill minnas,
eller var det bara drömmar?
Ja, det var stunder som man vill minnas,
eller drömmar av bästa slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0