Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Insecure

ja skulle säkert kunna skriva en hel jävla del om dej
fråga mej nt varför
fråga mej nt vad ja känner
ja vet nt
men ja vet att ja saknar dej
ja saknar att du är så mysig
vill träffa dej igen o kan knappt bärga mej till helgen
vi har träffats en gång, ja
så hur kan ja då veta?
det gör ja ju nt
ja är så osäker men ändå säker,tror ja
fast ne,vet nt
så hur ska man göra??hur ska man säga??vad ska man säga??
pfff...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0