Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I taket lyser Amanda:)

Blir så jävla osäker, bloggen ;o
Vet inte vad jag känner för honom.
Och det där andra, fyfan vad frustrerad jag är.
Men det vet du, bloggen, inget om.
Så tyst.


Har snackat med håkan typ en halvtimme, haha:)
Ser på film nu "I taket lyser stjärnorna", den är så bra.
Funderar på att lägga mig snart.
Är ganska trött, ska nog bara se klart filmen.
Eller sätta på en annan film:)
Vi får se hur det blir. Håkan loggar nog snart in på msn,
så ska väl snacka med honom ett tag:)
Imorgon är det onsdag. Och då är min älskade 1&40's lunch<3
Ska fira farfar imorgon också, grattis farfar.
Men får se hur det går.. Hur det blir..
Ska fira syrran på torsdag också, 18 bast!
Fan, bara två dar kvar nu:D
Nu loggade håkan in på msn, så nu ska jag sociala där:)
Puss<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0