Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Ghost Love Score



Ah det blev ju inte så jätte länge igår när vi grattade cissi.
Från typ sju till nio, men det var trevligt ändå :)
Jag och Nisse drog hem till henne sen&gjorde inte så mycket.
Sen drog vi ut&träffade lite folk:)
Sov hos henne.
Sen idag träffade vi lite folk&jag drog hem runt fyra.
Nu sitter jag här&bloggar som ni ser.
Mamma ska skjutsa syrran till pappa.
Jag stannar här, likabra. Ska ändå träffa Kirre snart när hon kommit hem:)
Så det är väl vad jag ska göra. Och duscha då.

Aldrig mer bråka, bästavän.
Älskar dig så jävla fucking otroligt mycket&jag vägrar verkligen förlora dig.
Du är bäst&utan dig vet jag inte vad jag gör.
Vi har känt varann alltför länge för att kasta bort vår vännskap.
Du har mig alltid på din sida, glöm aldrig att jag alltid finns för dig.
Älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0