Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Fasiken, syrran nu måste du bli laglig!! ;o haha

Imorse vaknade jag någon gång, fixade mig&cyklade till skolan runt halv nio så jag var i skolan fem över halv nio -.- tog typ fem minuter att cykla!! -.- haha och jag började TJUGO ÖÖÖÖÖVER NIO! Haha fail:( men sen så var det fysik, gick bra&vi hade tore - hahah den klockrena läsp-läraren! sen so, gick också bra, såg film&antecknade. Sen matte, fick beröm igen haha. Jag lovar jag var FÖDD till att lösa ekvationer;o måste fan erkänna att jag är grym;k sen lunch, idrott&svenska. Hände inte så mycket mer. Sen drog jag till stan, träffa kirre&alla. Jag&kirre köpte mjukglass,mums! sen typ hem kvart över fyra. Äta, sen kom kirre&vi brände två skivor med musik. Sen drog vi hem till henne&hon provade lite kläder&sen drog jag hem igen. Vid typ kvart i sju åkte vi till pappa. Firade syrrans 18årsdag! Grattis!<3 (gör inget olagligt nu;o) hon fick en ny mobil, hellokitty väska, haha random saker som bilsaker, osthyvel, kastrull HAHA, sen pengar, massa bacardi breezer & en vinflaska&massa chill saker:) sen fikade vi&åt och det var trevligt att träffa sina bröder igen. För det är fan inte ofta jag gör det:( saknar er faktiskt snorungar!:D<3 eller ah, ni r ju bara 24&26 men ah (a) haha. Sen typ hem, träffa kirre&vi drog med robban&nannah till donken, sen gled vi runt&sen hamnade vi i en lekpark och åkte slänggunga&massa det var fett najs. Sen glida runt igen, sen hem:) var hemma typ kvart i tio. In i duschen&nu sitter jag här:) ska typ sova snart för jag är SATANS trött kan jag lova;o så ja, det var väl min dag:)

Syrrans tårta:)

Why do I miss you baby? ;/
Why, why, why??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0