Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Dags att kämpa

Jag ska ta tag i mitt liv
Slita mig från allt skit
Alla har dåliga tider
Men jag ska ta mig ur den för gott
För den här dåliga tiden försvinner inte så lätt
Det vet jag
Jag vet att jag har stöd från familj&vänner
Jag vet att jag kan klara mig
& stå på egna ben
Jag tänker inte förstöra min framtid
Jag har stora planer för mig
& jag ska ha det jag sträver efter
Ingen kan någonsin be mig ge upp
För den kan dra åt helvete
Jag är envis, tacka fan för det
What Amanda wants, Amanda gets!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0