Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Boy you're an angel

Min dag = underbar, till mestadels.
Imorse vaknade jag tio, fixade mig&massa sen kanske elva drog jag till Nisse vid matöppet. Vi snacka om allt som hänt, etc sen typ tolv kom huttiz<3, håkan&ted. Vi satt vid matöppet ett bra tag, snacka&så. Sen drog vi hem till ted. Var där kanske en timme. Fett mys med huttiz(: sen blev vi hungriga&drog till donken. Huttiz bjöd mej&nisse på en stor pommes med garlicdip(L) FYFAN VAD GOTT DET ÄR ALLTSÅ! Hahah x) sen drog vi&gled runt lite sen till ted's mormor&satt i bilen ett bra tag, kanske 30min, medans ted var uppe hos henne. Sen drog vi till matöppet&då blev allt mindre kul.. sen fick jag skjuts hem av huttiz&nu är dom påväg till stockholm igen:( varför bor du så långt borta för?:( sen träffade jag kirre en snabbis, ville snacka om det som pågår i mitt liv.. sen in, åt lite godis&nu sitter jag här. Saknar dig, huttiz.....<3 nisse ska kanske sova hos mej inatt, finns anledningar&så. Finns alltid för dej bästavän!(L) glöm det aldrig, älskar dej. Så vetinte om jag bloggar mer idag, menmen. Skola imorgon, det suger ju. Men vad ska man göra åt saken?

......I think I'm in love......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0