Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Bitches I hope you know, I won't stop til I get that boy



Imorse vaknade jag sju men somnade om. Sen vaknade jag och då kom kirre&vi var och vi åt lite glass, sen kom syrran med emil&sofie och nu sitter jag och dunkar musik&längtar tills imorgon och väntar på att kirre ska komma hem för hon är och handlar. Orkar fan inte gå någonstans idag. Vill bara vara hemma, eller hos kirre för vi är ju grannar haha ^_^ så ja. Mår bättre idag, men ändå sådär. Nu vet jag inte vad jag ska göra tills syrran kommer hem med min tattarchoklad :o haha :D gott!

Har blivit beroende av Hollywood Undead! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0