Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Allt skiter sig verkligen&går åt helvete

orkar inte längre
orkar inte dölja skiten förfan
hela jävla skiten går åt helvete
allt, precis allt!
screw this fucking shit
förlåt mamma för att jag gör dig ledsen
förlåt pappa för allt jag gjort
förlåt syster för att jag gör dig ledsen också
förlåt för att jag gör er besvikna
förlåt bästavän för allt jag gjort&gör
jag älskar er, ni är förfan mitt fucking ALLT!!!!!!!!
jag är inte perfekt nej
jag sabbar allt, ja förlåt för emo text men VAFAN!!!!
hela jävla skiten är sant
vadfan ska man göra då???
ordna upp sitt liv? ja så säger alla!
men hur jävla lätt är det på en skala?
folk säger så jävla mycket men inte fan är det lätt att göra
jag sa att jag skulle ordna upp mitt liv,
men hur lätt är det egentligen?
kan någon förklara det eller? nejjjjj verkligen inte
visst, ingen har sagt att det skulle varit lätt
men allt skiter sig bara mer&mer vilket gör allt svårare&svårare
HELVETE ALLTSÅ!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0