Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

You would not belive you'r eyes if ten million fire flies, light up the world as i fell asleep

This is my life!!
And people try to shut me down
Put my music on
And those people don't make a sound
I'm in my own world
And all I can see is girls girls girls in the club


Skola idag. Gick bra. Och var ganska chill också :D först engelska, gick G på hörförståelse, ye! sen rast, bild och där fixade jag min bild som finally is done! sen lunch, träffade carro o till min förvåning var det HON som ville komma:o hon var snäll, bjöd mej på festis och köpte tuggumi.. hon är annorlunda när jag är ensam med henne. Eller jag var ju med makka, men ni förstår va? inte liksom, stirrig på E som alltid. Inga dissningar. Hon pratade med Mej, liksom. Det kändes skönt att kunna få prata såhär som idag. Får stå ut med situationen med hon och E sen. Ialf, sen matte - gick skapligt.. dåligt, hehe. Sen hemkunskap och vi gjorde typ ugnspannkaka med köttfärs i, ååh det var faktiskt skit gott :D sen efter skolan träffade jag carro och emil och lite folk och var på stan och allt blev typ cp, men jag skulle få träffa Emily och hon var faktiskt den enda jag kunde prata med eftersom jag blev så nere på slutet, så jag riktigt längtade att få träffa henne. Sen så har jag pluggat och så när jag kom hem, ätit och duschat och klockan nio ska jag se Svenska Hollywood Fruar 2 med syster :D o idag fick jag hundra kronor av pappsen :D tack!

Jag skrev inget blogg inlägg igår va? nej tror inte det. Emily sov hos mej :D det var det roligaste timmarna jag haft på länge. Att skratta utan att fejka bland vänner kändes så jävla bra! Vi såg Ginger Snaps <333 sen Shriek if you know what I did last sunday(något sånt) sen The Ring 2 och sen hann vi inte se creep för vi var så trötta så vi somnade. Men vi hade jätte kul, pratade, skrattade, och jag vill gärna göra om det snart igen :) du är verkligen en äkta vän, emily breitner madden, out by sixteen or dead in this scene - but together forever! bästavänner oxå! <3

Neeeeej men nu ska jag inte göra något speciellt, fem mintuer kvar tills hollywood fruar börjar :) så ciao ciao!


I wish that soon I can say, I don't cry on the outside anymore.


Blir en bild på skol-tunneln's-graffiti-vägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0