Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Dag 1 på praoen

Imorse vaknade jag halv nio, fixade mej på tio minuter sen blev det att chilla i ungefär 40 minuter och kvart över åkte vi. Syrran skulle med halv tio tåget, därför åkte vi så tidigt -.-" ialf. Kvart i tio gick jag in i jysk, dom visade mej runt lite och så. Sen började jag dagen med att sätta prislappar på krukor. Sen kom storjobben.. 11 pallar med saker som skulle öppnas. Yay? no no! Dom brukar vanligtvis få 37 STYCKEN PALLAR!! Jag bah WoOoOt?! iaf, fick min egen kniv och började sprätta upp kartonger, lägga saker på sin plats, ialf försöka.. dom har ju typ gjort om så jag hittade inte så bra haha :D Så höll jag på till tjugo i tolv sen fick jag lunch till ett. Gick till Amor och hon hade lagat mat åt mej :D så gulligt! Åt och sen fick jag världens jävla huvudvärk och ringde mamma. Jag skulle få stanna kvar tills hon hämtade malin :) så jag och älskling gick till stan när jag hade vilat bort huvudvärken, för jag ville köpa nudlar så jag har frukost i ja, tre dagar nu (tre nudel-packet :D). Sen mötte vi Emily och var med henne sen kom T och gjorde Emily typ fett ledsen genom att bara visa sig själv på samma ställe efter massa skit. Sen gick vi till Caffe Latte och älskling köpte en Latte med Nutella i till mej :D Den var fett god, tack amor ♥ brukar vanligtvis inte tycka om kaffe men detta var gott! Kanske lite mer socker i nästa gång (a) men det var ju take-away, soooooo... :) sen började T messa mej och fråga varför jag tittade så konstigt inne på hemköp och jag förklarade till T och tydligen ägde jag sönder T också. You are pathetic and cruel. Anyways. Sen så skulle jag och amor träna idag ju, dock blev det inte av. Men imorgon börjar vi! :D Och imorgon får jag också jobba lite, ska till tandläkaren kvart över två, så jag får jobba ungefär 3 timmar och 45 minuter :) det kan jag klara, hoppas jag :D Sen blir jag ledig resten av dagen och då ska jag passa på att träna, extra länge hoppas jag! Ska springa minst 30 minuter, och sen köra resten och till sist, kanske springa 15 minuter till :) får köra så förhoppningsvis varje dag efter jobbet/&skolan :)

Nu ikväll ska jag iallafall, först&främst nu; titta klart på datan. Sedan ska jag duscha och sen plugga lite So och sen skriva lite om min dag idag, så jag har lite saker från varje dag att utgå ifrån när jag skriver SJÄLVA uppsatsen jag ska läsa upp :) *pinsamt* men äsch läser man upp det slipper man vara så blyg till sist :D



Jag förstår inte detta? Jag har, bokstavligen aldrig tjallat på dej. Aldrig sagt något du gjort. Men du har endå alltid tjallat på mej? Och nu igen? Förstår inte meningen. Tyvärr så kan jag inte såra/vara elak medvetet och göra samma sak, jag kan verkligen inte det. Annars skulle jag säkert tjalla lika mycket tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0