Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Update från mitt humör...

Det är bättre nu. Efter ungefär en halvtimmes grinande, där jag inte ens orkade bry mig om någon hörde mig gråta, så känns det lite bättre. Ska sova hos älskling i natt och drar till skolan sen i vanlig tid. Har iaf nyss duschat , sitter här och börjar bli lite smått hungrig , snart får vi lite besök & hoppas vi fikar då. Sen efter det runt halv nio kanske , så får jag skjuts till Amor. Blir inget mer inlägg idag trorja. Lär väl bli imorgon isåfall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0