Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

This is my melody, and it's just my own fantasy

Har inte tänkt så mycket på att det är Mars nu.
Har bloggat sju månader på den här bloggen när Mars är slut, tänka sig tihi.
Det blir bara närmre och närmre sommar nu, blir gladare & gladare.
Snart är den här, tiden alla väntar på - sommartiden.
Min sommar ska bli ännu bättre än förra året, har jag bestämt!
- Ska gå på Pride Paraden, Jag SKA, 31 juli!
- Köpingsyran lär bli nice också.
- Förhoppningsvis blir det kryssning med pappa
och hoppas det blir med mamma också.
- Ungefär efter 16 månader, ett år och fyra månader,
ska jag och baby förlova oss :'>

Så detta år ska bli vårat, älskling. Inte "mitt år" som folk brukar säga. No no. This is OUR year.

Och idag vaknade jag och baby tio, jag duschade och hon.. gjorde något haha. Sen fixa oss och ut på stan, köpa nudlar, kött tills ikväll, juice och sen köpte älskling ett par högtalare till datan eftersom hon slog sönder hennes andra, AS BRA HÖGTALARE, efter att det lät sådär läskigt från dem som jag berättade för ett tag sen efter filmen The exorcism of Emily Rose... ;O but hey, you cant blame us - det var jätte läskigt! Ikväll ska vi sova hemma hos mig, kommer få vara as tysta redan vid sju typ -.- syrran ska lägga sig 7-8 ikväll med hennes kompis för klockan tre i natt ska hon gå upp och åka till stockholm, måste åka tidigt för hon ska se tokio hotel xD Sååå ja, vet inte vad som händer, but it will be something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0