Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

The addiction is gone, phuff, away, *boom*, byebye


Ojsan, blev ingen blogg igår förutom på morgonen. Jag och älskling fixade lite i hennes rum, satt vid datorn, tittade på tv, sen åkte vi och hyrde film med victor och hugo, Fragments - så sjukt Sämst film. Sen BigInn och köpte kindermaxi ♥ sen köpte vi stor familje pizza på Pizzeria Pronto :) sen hem, äta pizza och se filmen. Sen runt fyra-halv fem kom pappa och hämtade mig och älskling, sen hem dit - haha äta mat igen och så. Sen såg vi 2012 med pappa och sussi runt halv åtta. Den "2012" jag och älskling Trodde vi sett, hade varit någon wannabee eller något. Den här filmen var grymt jäkla läskig -.-" jag som har så lätt att tro på sånt här, men hallå? vem vet hur det blir? det har faktiskt börjat SNÖA i Barcelona, ett tecken? tjae, vem vet? Ialf. Sen la vi oss efter filmen. Och idag vaknade jag och älskling halv nio. Fixade frukost och sen såg vi Sorority Rows, asbra film. Sen Cirque Du Freak, också jätte bra. Och sen hann vi inte se klart Percy Jackson, men det hinner vi nog någon annan dag :) Åt mat, och sen åkte vi från kolsva och jag är ensam hemma hos mamma nu, och älskling åkte hem och mamma och malin kommer väl hem någon gång snart? är sugen på nudlar med majs i -.-" så grymt gott. Ikväll vet jag inte vad som händer. Vet iallafall att jag ska duscha, leta efter bra kläder att ha imorgon på praoen, plugga lite so ooooch.... sen vet jag inte :) chilla trorja. Har faktiskt gjort klar novell-uppgiften på två dagar, som ska vara klar den 24/3 så ja, ligger bra till med engelskan iallafall! ;)

Är lite sugen på att göra om bloggen men vet faktiskt inte hur. Har inga speciellt bra idéer. Så... hjälp mej? eller typ, ja haha.(redan gjort, och gayflaggan i högsta hugg som header!) Nej nu känner jag att jag snart kommer börja tramsa och bara skriva "typ, ja, haha" & sånt -.-" är ganska trött. Men hey, jag börjar faktiskt kvart i tio imorgon, slutar dock fem.. men äsch klarar det :) sen S-KA jag börja träna imorgon! Shiiiiit, hur lång tid var det sen jag besökte nautilus? allt för lång tid sen :( men imorgon börjas det igen. Flat stomach, here I coooome!

Kanske skriver lite mer senare eller något, får se.
Och som sagt, hela nästa vecka kanske blir lite osocialt för jag slutar fem alla dagar, ska plugga so samt skriva om min prao-vecka-uppgift och jag har lite planer och idéer för det eftersom jag satsar på VG på detta så jag måste börja redan imorgon och fortsätta dag för dag. Så att ni vet :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0