Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Skräck kväll

Hejsan hoppsan. Idag vaknade baby åtta, jag låg kvar till halv nio och sen började vi städa, klara ungefär tio. Då somnade jag medans baby spelade wow. Vaknade halv tolv, vi gick och köpte lite nudlar och cola tills ikväll, resten köper vi senare :'> sen gjorde älskling lite käk, pommes frites och kött och sweet chili sås fast jag åt bara sweet chili såsen och pommes frites (a) tihi. Var inte sugen på kött idag :'> ialf och nu har jag gjort om min Farmville och jag och baby väntar på att Emily ska komma :'D tydligen så ska Andres också komma trorja, hörde henne säga att han skulle komma så ja det blir lite besök här då :'> det blir nog en awesome dag & kväll. Emily skulle ta med massor av skräckisar eftersom jag och baby har redan sett typ "alla" nejdå men skitmånga så hon får ta med sina för dem hon räknade upp hade vi inte sett trorja. Nej nu ska jag sluta babbla :'> Emily ska åka strax och Andres kommer snart också. Social med dom och baby.

Blir nog inget mer inlägg ikväll, KANSKE bara.... skriver nog isåfall imorgon vad vi gjorde idag o så! :'D

Så här ser jag ut idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0