Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Play it back to the start, she can never be real

"Girls that I dated, its okay, I am not mad yo
Unless you stab me in the heart, no love hoe
Cause she's so euw
Play it back to the start, she can never be real"



Idag på engelskan fick jag reda på att jag fått G+ på provet (: sen rast, sen bild och det var ju trååkigt. Sen lunch, skulle sola med nisse men det fanns ingen tid så vi gick tillbaka till skolan och åt och sånt. Sen matte, gick ovanligt fort. Jobbade bra & jobbade med musik teehee. Sen hemkunskap. Vi gjorde rulltårta med persika, hallon, grädde och smält choklad i och sen strössel på :D haha det var fett gott! Sen halv tre gick jag och nisse och solade i en halv timme. Det var fett skönt. Tror inte jag har en rand än men ska sola igen på onsdag (: gotta be brown til frid-aaayyy! Party vetja. Nannahs 15 års fest is ON! Sen när jag solat så mötte jag tova och vi gick hem till henne, åt lite, tittade på gamla bilder & mindes & skrattade och sen såg vi ginger snaps och det fett cosy att få vara med sin gamla bästavän (: vill verkligen ha tillbaka tova. Fan alltså, tänk att jag blev så himla hjärntvättad att jag slutade vara med min bästavän?! Shame on you, C. Stop acting that way. Sen pratade vi lite o sånt och sen klockan sju skjutsade hon & hennes pappa hem mej och när jag kom hem åt jag lite och tittade på tv och nu sitter jag här. Tänker på en massa. Massor också. Det finns massor i mitt huvud. Tre olika personer. Varav två som finns lite extra där uppe. Så sjukt alltså. Förstår inte på mej själv alltså haha. Vill till trollhättan, gotta meet somebody. And it's a hot somebody. Men å andra sidan är personen här, väldigt vacker och lojal också. My mind's gotta make a descision.



Cause you know that you're living a lie!
Falsk. Falsk. Och återigen - Falsk!
Hoppas du är glad nu. Du fick henne, din pokal.
Vet du ens hur du ska hantera pokalen?
För hittills har du bara slängt omkring med dom andra pokalerna, och mej.
Väx upp, C. Du fick henne på sidan, du har henne runt ditt lillfinger nu.
Precis som du ville. Ska du slänga runt med henne också?
Du fick henne iallafall emot mej, det verkar iallafall så.
Congratulations, I hate you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0