Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Min helg sofar

Hej bloggen:) mobilinlägg blir det nu :'> gårdagen var suverän! Emily kom runt halv fyra, då kom andres samtidigt:) hälsade o så sen började jag och emily titta på första filmen:) älskling och andres spelade lite wow. Sen typ efter halva filmen gick alla vi fyra till stan o köpte choklad och tittade lite i butiker:) sen hemåt, se klart första filmen, sen andra och sen tredje, sen gick vi alla till andres och hämtade hans dator sen till verona och köpa pizza. Sen medans dom gjorde pizzan så satt jag ni emily o snacka medans baby o andres drog och köpte cola :) sen var den klar och vi gick hem. Åt och sen fixade dom andres data o sen började dom lana wow såklart x) jag och emily såg ungefär 6 olika skräckisar och vi pratade ungefär genom halva filmen om allt och inget:) det var nice. Sen så såg vi, ja - filmerna och vi la oss halv fem (a) men hallå det var ju faktiskt filmnatt:D och sen spelade dom i babys rum så jag och emily sov i vardagsrummet:) sen idag vaknade jag halv elva, väckte emily och sen hyrde vi film - bitch slap ;'D den är så bra, ville se igen. Och andres har bara sovit 1 timme, älskling 4 timmar :o emily drog iaf vid typ ett? Då städade jag bort röran i köket och nu ser jag klart filmen och skriver blogg. Sover här i natt med:) skriver mer sen:) ciao..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0