Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

May I have a word with you?

Vaknade imorse, tio minuter senare än vad jag skulle. Så det var bara att gå upp och fixa mig och sen åka till skolan, idrott första lektionen, öööh vad tråkigt men det gick. Efter det blev jag ashungrig men hade So. Det gick bra och sen lunch, åt nudlar hos älskling sen är jag så trött idag att jag nästan somnade, gick tillbaka till skolan och jag fick dra hem. Gick till älskling och vilade lite. Ska fortsätta nu en stund. Mamma hämtar mig halv två, om ungefär 50 minuter för då ska jag till läkaren angående mitt illamående och huvudvärk ibland, NEJ JAG ÄR INTE GRAVID XD haha. Sen vet jag inte, ska väl stanna hos amor en stund? :')

Har lagt till en ny kategori, Säljes/Köpes och där kommer jag lägga in saker jag inte vill ha, eftersom det inte funkar att göra så på bdb haha så det kommer ut på bloggen istället då :')

funderar på att göra om min blogg snart men vet inte riktigt? kanske bara headern men vi får se hur det :') stannar hos mamma tills torsdag och på fredag - lördag vill jag sova hos älskling för emelie kommer och jag vill faktiskt träffa henne, trots att det är älsklings ex men hon är asnice. aja ;) så jag hoppas på en bra helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0