Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Lördag 13/03-10

Igår kväll la jag och älskling mig ungefär halv tolv. Vi skulle se klart National Treasure 1 men jag var astrött! Idag vaknade jag 08.44. Gick upp 09.00 istället :) skönt att ligga och dra sig. Älskling sover fortfarande, men hon vaknar nog ändå snart. Idag vet jag inte vad som händer. Ska ialf äta pizza med victor och älskling idag, sen hemåt typ :) men det är ungefär senare ikväll.  Vet inte vad som händer på dagen innan det :) hihi nu vaknade älskling :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0