Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

It's gettin late but I dont mind

"All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me
Hey, hey"

Skola idag. Torsdag. Biologi första lektionen, gick bra. Sen so, börjat med religon igen :) sen matte, gick brabra. Sen lunch, åt faktiskt i skolan :) sen indrott, gick inte - hade lapp :) sen svenska, lyssnade bara på prao-recensioner. Sen efter skolan drog jag och nisse till henne och vi började fota och massa shit och kirrade hennes bild-uppgift och den blev asbra fan! jag & Nisse tha maN är bästa PS'teamet, jaouh! Sen var klockan sex, och då köpte vi pizza med nisses mamma. Käkade, snacka och så, gick ut en stund och sen pluggade engelska :) klockan var halv åtta ungefär när dom skjutsade hem mej. Och nu sitter jag här. Poppar musik och ska strax in i duschen. Kändes fan skönt att vara med nisse idag, kändes inte som att vi pluggade men vi pluggade fan 3 timmar :O duktiga vi är fan! Så jag hade kul + pluggade samtidigt :) detta måste göras om ;) ska iallafall duscha strax som sagt, känns som att jag måste plugga men nopppps redan fixat :) så det blir bara att chilla resten av kvällen. Imorgon är det fredag och då ska jag och nisse köpa nannahs födelsedags present som vi köper tillsammans och sen efter skolan drar jag med emily till himmeta och sover där och snackar och så :D sen vet jag inte vad som händer :) men blogg imorgon blir det inte. Blir nog på lördag isåfall :)

Justja! Jag piercade ellis snakebites idag :D ååh fett läskigt först men det var fan chill :D och dom satt rakt och perfekt o allt, fan jag är född piercare hahah (a) förlåt för att du började blöda "lite" :o haha <3 chao bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0