Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I'm a free bitch, baby

Shhhiit min dag började verkligen fucked up.
Men jag ska göra det kortfattat, om det går.

Vaknar - mår illa - kan inte äta - spyr - gråter sönder - får veta att den RIKTIGA anledningen att carro dumpa mej är för att hon är kär i min bästa vän emily - gråter sönder - mår illa - äter inget - väcker mamma & berättar vad som hänt - blir tröstad - senare stan med mamma, för att få mej tänka på annat - hem - åker till tågstationen kvart över fyra - ska prata med emily och carro - carro blir en bitch och jag ber henne dra så jag får snacka ensam med emily - jag och emily går en skogspromenad och pratar och vi löser detta, hon är min bästavän & jag kan inte hata henne - emily åker hem - carro träffar mej för att prata - jag skäller ut henne och skriker och det känns bra, hon glor bara ner - jag får damp, slänger hennes halsband på henne och drar - går hem - senare går jag och syster till sofie - är hos henne ett tag - köper godis - mamma hämtar oss - sen ringa emily - emily igen (massa snack) - carro dampar, be mej dra åt helvete, lägger massa skuld på mej - jag säger att jag är arg för hon var otrogen, ja det var sant, they fuck'd when we hadn't broke up yet ;__; - får skit av henne - hon vänder allt - halv tio ser jag national treasure 2 med sofie och syster - carro ringer elva och vi börjar prata lugnt och jag griner, känner mej misslyckad etc - jag och carro pratar i en timme och jag har fått både varit elak & snäll (kändes skönt än en gång) - jag lägger på mobilen och är skapligt glad, typ, inte överdrivet dock - jag insåg då att jag hade pratat med carro 1 timme & 15 min och vi hade inte bråkat, vi hade försökt lösa detta - sen tillbaka till tv, missade filmen - äta morot och macka (yes jag kan äta nu!!! :D) - nu sitter jag, sofie och malin vid tvn och ska snart sova - and thats the end of my day.

Tänk hur långt detta skulle bli med detaljer :o oj oj oj.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tror du själv vi kommer att tro sånt om Carro, du själv valde detta, hon lämna inte dig för att knulla på utan för att du med ditt jävla humör döda allt.



Tro inte på denna förvirrade tjejen.

2010-03-21 @ 16:32:45
Postat av: frida nilsson

asså vadå tro på det själv? äru hjärndöd eller? carro var otrogen mot amanda, är det svårt att fatta? bara för att du är kompis med idioten ska du fan inte försvara henne som om hon inte var otrogen. och jo, hon lämna amanda för hennes bästa vän. hur jävla lågt är inte det egentligen? som om hon går på dagis&tror att man kan ha 2 tjejer samtidigt. asså haha, det är fan det lågaste som finns. &så jävla omoget för den delen också. &klart som fan amandas humor blev helt fucked up när carro håller på&fittar sig, ellerhur? så håll bara käften om ditt jävla skitsnack, bitchh.

2010-03-31 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0