Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I wanted my baby back, well now my baby's back ♥

Read the title folks, cause it's daaaamn right y'all!
Älskling hade ju bytit sin mobil till en w902, men den åkte in på lagning och nu är det back on track & älskling böt den mot min rosa dåliga mobil för att hon ville :o assåå jag älskar dig <3




Igår kväll när jag kom till baby gjorde hon tacos och jag tog lite av henne, sen såg vi Hancock som var väldigt bra. Sen sova. Fast innan jag åkte till älskling duschade jag så jag skulle slippa göra det senare :') och imorse vaknade jag kvart över sju, gick upp och fixade mig och jag slösade nog 7 minuter på att fundera om jag skulle ha löshåret eller ej -.-" haha men jag tog det till slut. Sen har dagen bara rullat på. På hemkunskapen skulle vi göra omelett och då hade jag majs och ost i min. Gott. Första gången jag sket i att hjälpa dom andra i min grupp, vilket jag alltid brukar göra för det är till 99% bara jag som gör maten -.- men diskade inte heller. Inte idag. Var jävligt förbannad. Så jag gjorde min omelett sen fick dom göra sitt. Sen slutade jag, drog till älskling, drack coca cola, satt lite vid datorn och sen gav älskling mig sin w902 igen, som sagt. Te Amo Mucho! ♥ sen vid fyra hämtade mamma mig, stannade på nibble och malin köpte godis och jag fick en cola och en kinder bueno. Mamma tog semester ikväll och malin kommer ha internet heeeela kvällen för hon ska skriva någon tenta. Så det här blir kanske det enda inlägget idag :) ska duscha ikväll dårå, sen vet jag faktiskt inte :)
Slutar halv två imorgon, konstigt nog men ja det gör vi och det är bara bra! :D Vet inte vilka lektioner jag missar och orkar inte titta just nu men några blir det väl, typ två haha. Aja :') nu ska jag titta runt på hemsidor och sen vet jag inte. Äter väl sen någon gång :')

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0