Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I had to do some sacrifices

Jag var inte med på idrotten imorse för jag glömt kläderna -.-" så jag satt vid skåpen och läste lite med elli. Sen var det so, skrev massa och fick reda på provet och jag fick G! :D happyface.  Sen lunch och sen svengelska, var med tova och nisse på min lektion för dom fick vara där. Sen matte, sen biologi, sen elevkontakt. Det var nice. Efter skolan var jag med tova och nisse och vi gick till *******. Gjorde vad jag var tvungen att göra. Få ett slut på detta. Jag må ha förlorat både E & C nu, men jag var tvungen. Nu är det gjort. Och det jag berättade går inte att ta tillbaka. Jag är nöjd med mitt val. Och detta var för MITT EGET BÄSTA. E sa upp kontakten med mej, kallade mej idiot, förlåt blodsyster men du valde själv att ej vara min vän längre om jag berättade. Jag var tvungen. Det var tre mot en. Tre personer med starka ord mot mej, jag orkade inte att ingen av er brydde er. Trodde att du skulle förstå mej och vara på min sida. Förlåt ;__; but dont hate me, cause you aint me!

Sen efter det, drog nisse hem och jag och tova GICK (haha) hem till mej och sen åt, tittade tv, snacka och massa :) sen skjutsade vi hem henne sju :( för vi skulle ta ut pengar tills imorgon då vi ska med våran katt till veterinären :( stackars lilla nizze!! :( <3

Och nu är jag hemma, snackar med tova på msn och ser southpark samtidigt och ska strax ta en macka och sen skriva bokrecensionen som ska vara klar imorgon ;$ ehe haha! Så ciiiiiao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0