Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

How the hell did we wind up like this?

Tänker inte skriva ett långt jävla inlägg nu.
Gråten sitter i halsen, tårarna faller snart från ögonen men jag låter dom inte falla, inte än.
Min helg var varit bra, ialf tills lördagen. "Lanade" igår. Andres och baby ialf. Jag sov för det mesta. Vaknade idag, då började denna dag knulla. Helvete säger jag bara, varför skulle jag vakna idag? Kunde jag inte fått sova tills imorgon? Varför kom söndagen? Det kunde blivit direkt måndag. Allt har fallit på plats, vet vadfan det var igår. Jag vet allt nu. Precis allt, trorja iallafall...Sitter hemma nu. Brorsan skjutsade hem mig, tack mattias. Magen vrider sig och oro tar över den trorja. Det är skit.


How the hell did we wind up like this?
& why weren't we able to see the signs that we've missed?

Lately there's been too much of this, but I don't think it's to late.
We can fix it, just work with me on this.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0