Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Goodbye my lover

Min dag... Ja du, inte mycket att säga.
Jag grät från klockan tio på morgonen och hela jävla dagen.
Jag var ensam och grät i två timmar i sträck. Sen kom det.. älskling vill inte ha mej längre :( det är over... vi är done.. inget mer carolina <3 amanda :( fyfan... nio & en halv månad. bara 2 & en halv månad till ETT år...

du slängde iväg vår kärlek och du lät mej aldrig veta när jag började göra fel :(
jag vill ändå vara din vän. för jag vill ALDRIG förlora dej :(

Tack mamma och malin som har stöttat mej och stått vid min sida och tagit hand om mej... hur skulle jag klara mej annars nu? Det var jobbigt att ta ner mina och carolinas bilder och lägga bort dom. Mitt rum är så tomt och tyst nu. Tårarna faller än och jag har bara haft ont i dagen. Mått illa, inte ätit något, huvudvärk etc. har dock ätit två apelsiner nu.. åt ingen kvällsmat. Jag har bara mått illa..

Imorgon ska jag träffa carolina, säga hejdå, ge tillbaka hennes halsband och så.. det kommer inte vara lätt. Jag längtar inte till att säga hejdå. Jag längtar bara för att se henne.. eftersom jag inte fick göra, fick aldrig förklara mej... men det blev som det blev. Det kommer ta lång tid innan jag har svalt detta ......

Jag väntade mej inte detta kan jag lova...
Kommentarer
Postat av: malin

I'm always here <3

2010-03-17 @ 20:58:55
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0