Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Girls girls girls in the club

Av att prata ut med mina vänner, gör så att jag släpper tagit mer & mer. Jag mår bättre och bättre. Ätandet börjar bli bättre, tror jag.
Jag gråter inte längre heller, eller det ju från dag till dag men jag känner bara ilska över att jag lät detta gå så långt som det gick. Jag insåg idag att det mamma,pappa&syster såg från första början, var sant. Hahaha you're so pathetic.
Min dag var chill, fan. Var med nisse och makka och hade skojjs och så.
Blev dock så jävla irriterade på C att hon inte kan dra fingrarna ur arslet och ge mej min jävla mobil :S hon behandlar mej som skit. Och vill ju inte vara med i min blogg längre, och hatar att jag skriver det här. Men hon bryr sig inte om mej så varför ska jag bry mej? Jag har mitt egna liv, det är min blogg. Jag skriver ju bara sanningen, lilla vännen. Och just nu är jag förbannad på dej. När du börjar beteende dej moget och fan kanske försöka vara snäll så kan jag börja snacka bra om dej, men just nu är det 200% omöjligt, men det är ingenting du förstår sötnos :) Ska iallafall få den imorgon, eller ja man kan ju hoppas. Men jag sa att imorgon ska jag f-a-n ha den oavsett vadfan hon har för sej.
Sen fredag till lördag ska jag sova hos emily :D<3 måste prata med henne och så sen vill jag såklart umgås med henne. Seriöst emily, du betyder oerhört mycket för mej gumman, jag kommer alltid att finnas hos & för dej. Du är min bästa vän och jag älskar dej som min bästa vän. Du är den som får mej extra glad i denna svåra tid som bara blir lättare och lättare tack vare dej <3

Idag ska jag plugga och lite sånt, men NU ska jag se top models :)
Kommentarer
Postat av: Ewe

Hur är det med dig egentligen? (saknar dig)

2010-03-23 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0