Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Friday night

Igår, till min stora förvåning, la jag mig KLOCKAN NIO och kunde faktiskt sova. Sen idag vaknade jag tio i sju, fixade mig och allt, åkte till skolan. Hade syslöjd, fortsatte med min turkos/blåa virkade halsduk :) sen elevkontakt, läste klart novellen och ska börja med novellrecensionen sen :) sen svengelska, blööh. Sen lunch :D drog direkt och träffade emelie och älskling. Emelie var så liten och söt :) fett sprallig och glad. Vi satt på hemköp en stund sen drog vi och hälsade på hallberg och han poppade musik från balkongen och vi var där tills jag skulle till skolan igen. Hade svenska, vi snackade om saker angående att vi ska skriva en liten uppsats om praoen sen :)  sen matte, gick bra. Sen slutade jag, drog direkt till emelie och carro. Sen kom emily och vi var alla fyra en stund och så, sen drog emily och sen var emelie tvungen att dra :( hon fick inte sova här :/ hennes mamma ville träffa henne, och hon bor i typ v-ås och emelie bor på gotland så.

Jag har ÅNGEST!!!! jag råka spilla dricka på älsklings stol, hela, så hon kastade den även fast jag sa att jag kunde fixa den :( envisa sötnos!! :(

Nu vet jag inte vad jag och baby ska göra. :o <3
men jag sover här i natt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0