Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Darling, what is going on?

Bästa fredag&lördagen på länge (:
Igår var det bara skola som jag inte orkar berätta om. Men efter skolan skulle jag fått skor för mina uggs är totalt förstörda men aah fanns ju inga så ska titta sen. Sen träffade jag emily och vi var i stan ett tag och sen kom hennes föräldrar och hämtade oss och vi handlade och massa grejjs sen hem till dom i himmeta. Vi såg massa filmer, snackade och hade askul! Gick ut med deras SuPeR söta hund!! haha :D Lexi. Sen pratade vi. Sen hade vi massa skojs och sen la vi oss typ två. Vaknade halv nio idag, film och massa shit. Frukost, make-up och shit sen fotade vi och massa :) sen piercade emily mej <3 hon piercade spiderbites på mej!! :D sen gjorde hon septum på sej själv o: skulle aldrig klara det haha <3 sen åt vi och massa. Åkte hem halv åtta och lämnade emily hos C... saknar dej blodsyster..

Ska se film med pappa och sussi snart, det är earth hour så jag ska vara snäll och stänga av min dator faktiskt. Imorgon solar jag med nisse tha maN och sen åker till mamma <3

I can never tell the truth
I can never
I just wanna tell the truth
I just want to




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0