Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Bad romance on it's way

Dagen började med svengelska, sen so prov som gick okej. Sen typ två timmars lunch och då gjorde jag, makka och nisse typ nada. Sen var det musik, gick asdåligt för jag kan inte spela Fireflies på gitarr -.- haha. Sen svenska & engelska, båda gick bra. Sen slutade jag halv fyra, mamma kom och hämtade mej och vi tog ut min mobil från bussgods och nu har jag den :D fipplade med den när jag kom hem sen. Och bror kom och åt med mamma så jag smakade lite plättar och sen kramade min "lilla" bror hhaha, noot. Sen runt kvart i fem kom pappa och hämtade oss och jag lyssnade på musik på vägen hem. Sen fixa datan hemma, - koppla ihop alltså. Sen äta, och efter det gick jag och syster ut med hunden :) vi gick typ 45 min och snackade om allt&inget och nu har vi precis kommit tillbaka. Mina fingrar känner jag knappt -.- syrran ska strax låna datan då jag duschar. Sen ska jag snacka med pappa om allt som hänt och efter det hoppas jag på film med alla här hemma :'D

Imorgon efter skolan ska jag vara med nisse :) vi ska faktiskt Plugga. Haha :D sen skulle dom tydligen bjuda mej på pizza också! :D fett goooooott. Och sen på fredag till lördag sover jag hos emily för ... we have ALOT to talk about. Mer skit har hänt idag och hon är den enda jag riktigt kan snacka med.
Kändes så jävla skönt att få träffa och vara med sina vänner o så i skolan i måndags och idag, har missat massa och vill ta igen det :)

Nej nu ska jag sluta skriva.
Men hejdåå :')


Hopefully you won't change now that you're together with her.
If you do, I don't know what I'll do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0