Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Zombie

Det var menat att jag skulle skriva en nattblogg i natt från mobilen men det ville inte fungera. Låg iallafall vaken från tolv till halv fem för att jag inte kunde sova. Kul, så sjukt jävla kul, hur mycket kommer jag palla idag då? Kan knappt skriva, min kropp känns tung och mina ögonlock vill bara stängas och jag vill få sova. Åh fyfan jag orkar verkligen inte idag, jag gööör inte deeet. Men får väl ändå dra till skolan och se hur många sekunder och kanske minuter som jag pallar. We'll see. Bloggar senare idag, orkar inte skriva mer nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0