Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

We'll show the world they were wrong

"From underneath the trees, we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that you'd be mine
But here we are, we're here tonight

Singing amen I, I'm alive
Singing a-amen I, I'm alive

If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
Then we'd see the day, when nobody died

And I'm singing

a-amen I,amen, I, I'm alive
amen I amen I, amen I, I'm alive

And in the air the fireflies
Our only light in paradise
We'll show the world they were wrong
And teach them all to sing along

Singing amen I, I'm alive
Singing a-amen I, I'm alive

If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
Then we'd see the day, when nobody died
If everyone cared and nobody cried,

If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
Then we'd see the day, when nobody died
If everyone cared and nobody cried,

And as we lie beneath the stars,
We realize how small we are,
If they could love like you and me,
Imagine what the world could be

If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
Then we'd see the day, when nobody died

If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
Then we'd see the day, when nobody died

We'd see the day, we'd see the day
When nobody died
We'd see the day, we'd see the day
When nobody died
We'd see the day
when nobody died"


Fråga mig inte varför, men den låten får mig att gråta just nu. För den strömmar ut minnen.. I början av sommaren, då allt var perfekt, bäst och awesome. Men jag vet inte längre. Jag vet helt enkelt inte.. :( Det är fan grymt jävla jobbigt att aldrig aldrig aldrig kunna förklara varför jag har så jävla svårt med minnen och att jag känner såhär. Det går bara inte att förklara och det river i mig istället.. Fuck att allt ska förändras, varför kan det inte vara som i början.. allt. Imagine what the world could be.. Så jävla mycket bättre än nu iallafall. Jag skulle kunna skriva så himla mycket om just detta, mitt lilla problem med minnen och allt det som tillhör, saken är bara den att... jag skulle ändå inte kunna beskriva så att någon skulle fatta. Jag är ensam med detta problem, jag tror faktiskt det. Seriöst alltså... vad ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: malin

Du är inte alls ensam om det..

2010-01-04 @ 13:09:35
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0