Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

We just like to party pa-pa-pa-pa-party yeah

Nannah och hugo kom hit till älskling. Vi åt min favorit mat (muuums!!) och sen provade Nannah några klänningar, hon fyller snart femton och det firas STORT i Peru :) Men sen drog dom typ runt sex, och då bakade älskling en sockerkaka, sen såg vi Patrik 1,5. Chill, haha. Sen så har filmen nyss slutat och vi ska duscha nu tror jag. Sen blir det väl mer film och så :) Oj, väldigt sjukt kort inlägg nu.. men orkar inte skriva, har f*n varit pissnödig hela dagen så min mage gör ont nu? Asså fråga mig inte ens >.< det försvinner väl snart!

Jag har hittat massa kläder på internet som jag vill ha + löshår. *suck*. Om man bara hade pengar liksom?!. Imorgon ska jag ialf träna! Ville göra det ikväll men det är ju cp helg så det var stängt. Så jag tränar imorgon runt halv fem med älskling andres och krille :) och sen stannar jag hos mamma tills onsdag. Gallant, serru. Nu ska jag ialf duscha, skööönt. Och sen tänker jag verkligen försöka att INTE äta något mer ikväll, vill inte att hela j*vla skiten kommer upp igen? Nej Tack! Jag behåller gärna det jag ätit.. Även fast jag vågade äta choklad idag, och massa mat + glass till efterrätt? FYF*N AMANDA SKÄÄÄRRPPP DIG. Med ett starkt j*vla bälte. Kan inte fortsätta såhär. Nu måste jag ta mig samman, och faktiskt fullfölja det. JAG SKA HA PLATT MAGE TILLS SOMMAREN, även om det betyder att inte äta godis nå mer! PEACE OUT.


Daddy I'm so sorry I'm so so-so-sorry yeah
We just like to party pa-pa-pa-pa-party yeah
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0