Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Trötter

Har bytit header nu, försöker att fixa bakgrunden också, men men. Vi får se hur det går, och går det inte så ska jag ändra tillbaka till hur det var, eller jag gör det nu. Haha, lika bra (a).
Imorse vaknade jag tio i sju, pallade inte gå upp, var jätte trött så jag fick vara hemma idag med. Somnade om och vaknade halv tio. Och nu sitter jag här vid bloggen, som vanligt då hehe :) Vet inte vad jag gör idag, kanske pluggar? :)
Ser ialf just nu på National Geographic Channel, fan dom riskerar ju livet >.< aja.. älskling är här, vi ska äta frukost snart.


Gammal bild, sommaren 2009
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0