Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

The Sleepwalker

Jag fick något ryck i natt. Klockan tolv vaknade jag, och då gick jag upp och klädde på mig och sen tittade jag på klockan, säkert tio minuter för jag uppfattade inte vad klockan var. Sen så insåg jag att klockan var tolv, men jag orkade inte ta av kläderna så jag la mig och somnade istället. Skönt. Men när jag vaknade var jag lite små trött, för drygt en kvart sen. Pappa kommer och hämtar mig och sis tjugo i. Jag har egentligen sovmorgon men mamma har jobbat och vill ju sova, så pappa hämtar mig nu och släpper av mig hos babe som sedan skjutsar mig till skolan.

Hör av mig senare, ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0