Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

So why are u acting like a bloody fool? If u get hot then u must get cool!

Inställd slöjd, awesome. På elevkontakten gjorde jag inte så mycket. Sen var det svengelska, boring. Sen lunch =  nudlar hos älskling ♥ Sen var det svenska och snacka om att min insats på lektionen var awesome! Antecknade TRE HELA SIDOR, DOM ÄR A4!! så ja, jag är nöjd idag. Har typ, hela jävla filmen på papper nu? Men men, bara bra antar jag? Vi har ju prov på skiten sen. Sen var det matte som jag inte gick på. Nisse jag frida och makka snackade med leif och thommy våra matte lärare och det var spasmigt yep yep. Sen gick vi ner till vår äckel kurator som jag egentligen hatar men denna gång var hon vår enda hjälp. Vi snackade med henne och hon skrev ner det vi sa för hon ska snacka med rektorn ang. vår matte och hur vi känner å allt det. Sen var det fysik, blökh. Sen slutade jag, älskling kom till mig och hämtade mig sen hem till henne. Somnade en stund, sen kom markus och vi snackade lite med honom sen upp och älskling packade sina saker, åt äpple och drack coca cola och sen typ tio över fem kom pappa. Vi åkte till stan för hans kompis som satt i bilen skulle handla lite, sen till kolsva och lämna honom och sen hem. Är hemma nu ialf, har städat lite huhu eller städat och städat. Jag plockade undan saker och så, fixade lite. Ska snart äta tror jag. Och ska leta efter filmer som jag och älskling kan se ikväll/i natt. Mysigt. Sen har hon med sin kamera så vi ska ta nya bilder på oss för vi har ju faktiskt inga nya sen... nyårsafton och det var typ, 2 bilder? För lite. Vill ha mååånga! Och just nu sitter jag och lyssnar på reggae? Har psykbryt men känner för sån musik. Den är najs. Ska sociala med älskling men om vi tar bilder så lägger jag upp dem senare eller imorgon, förmodligen idag.

"Why did you have to act so mean?
Don't you know you're a humanbeing?"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0