Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

See 'em running for their lives

När jag skrev att jag skulle se Extreme Home Makeover så åkte jag till älsklingen istället! hihi. Mötte upp älsklilngen på stan för hon skulle köpa pizza hem, hennes lillebror kom också till verona och när pizzan var klar gick vi hem till henne. Fick äta lite jag med :) sen kutade älskling till arbetsförmedligen så jag satte mig vid hennes tv och tittade på top models. Sen vid halv fem kom pappa och hämtade mig, sen syrran hos mamma sen åkte vi till skinngubben för malin skulle också köpa svarta uggs. Sen när vi var i kolsva stannade vi på kolsva handel och jag fick en ny deo haha och sen tre små zoo paket. Asså min diet funkar inte så bra. Åt ju pizza idag? Men kan ju inte förvänta att jag ska kunna sluta just på en gång! Det tar en tid att vänja sig utan. Det finns iallafall äpplen hemma nu så jag ska väl klara mig hoppas jag, äter upp äpplena jätte fort! Aja men sen åt vi och sen satte jag mig igen vid datorn, rensade musiken på min mobil. Tog bort alla mina typ, 200 låtar och tog in typ massa techno och sånt, techno mada is crazy in techno typ. Så har väl typ bara 55 låtar nu i mobilen. Bättre, för jag lyssnar ju inte direkt på 200 låtar om dagen? 55 är bättre, inte så jävla mycket skit att välja på. 200 låtar tar bara onödig plats hehe. Är typ pepp, lyssnar på happysongs för att jag ska stanna glad som jag är just nu. Inga depplåtar för då kommer jag bara brista över vad jag fick reda på det och jag orkar inte gråta.. inte okej. Så glad funkar. Men ändå.. förlåt M, du ska veta att jag ALDRIG letat fel på någon av dom, inte syster heller.. aldrig. Jag trodde inte sånt först, jag bara märkte det. Förlåt jag skulle nog bara ignorerat det för då skulle det inte behövt bli såhär. Men både syster och jag blir oroliga för ja vi vet vad som hänt förut för det hänt båda och massa skit.. Men inte att jag tror att det skulle gå längre, säger bara att jag märker.. Förlåt för det. Vill inte att du är arg ledsen eller besviken för jag älskar dig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig :(


Nu ska jag duscha, sen typ titta på film, får lust att se Van Vilder Freshman Year när jag hör "You're gonna go far kid" eftersom att första gången jag hörde låten var i den filmen. Så det blir nog den filmen när jag duschat. Och sen att knapra på ett äpple!

Bjuder på en grymt gammal bild, för att den är så awesome.


HOLD UP!
Bara måste berätta om min dröm också! Drömde att jag, typ syster och nåon random tjej satt och rökte på i en lada. Haha det var typ, fett chill? Nej då men asså, jag blev typ asberoende efter första blosset så jag baxade allt från den random tjejen för det var hennes. Sen satt jag och rökte på och det var as najs och jag värsta flög och mådde awesome. Så ja du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0