Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Push my bones

Jag sov verkligen inte bra i natt. Vaknade varje timme enda från att jag lagt mig till klockan fyra typ. Hur kul är det när jag la mig tio? ;__; Ett tillfälle kändes som om någon tröck in något i mitt revben, fett ont det gjorde! Men det försvann när jag ändrade på hur jag log. Har ialf fixat mig nu och allt, frukost blev äpple och vatten hehe och nu ska jag gå och borsta tänderna sen off to school. Är inte så taggat men men det kan nog bero på kylan? har ändå inga jobbiga lektioner idag förutom matte men min matte lektion är bara på 40 minuter så det klarar jag! Har också hemkunskap (HK) idag vilket jag tycker är awesome. Dock har min grupp allid failat och dom klagar på att jag har typ koll på allt bara för att jag vill ha ett vg i hk ;__; they dont get why i try my best hehe.

Ialf så vet jag inte hur det kommer bli med bloggandet hemma hos pappa. Min data startar inte så jag kanske får låna hans data som malin sitter vid eftersom hennes data inte heller funkar. Awesome? Nope. Ska be honom formatera om min data, I want it baaack. Fast jag kommer förlora Spotify ;/ ahkej men men..

Nej nu ska jag inte skriva mer, ska göra det jag skulle. Kanske blir mobil blogg också istället, om jag inte heller få låna pappasd data.
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får låna en dator då :)<3

2010-01-11 @ 19:14:00
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0