Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Och snart får jag besök

Gjorde om bloggen lite enkelt sådär, blir säkert snyggare någon gång men inte just nu iallafall :)

Måste fixa mitt rum, det är A MESS och snart får ju lilla jag besök. Av älsklingen som kommer med Markus. Dom har med sig chips och sånt tror ja? Baby nämnde något om det. Inte så bra för min stackars mage som kämpar för att bli platt, jobbigt att skita i godis. Uffh, verkligen jobbigt..

Jag har också tänkt på en sak, har inte varit ego på länge. Kan det bero på mitt utseende? Jag vet inte. När jag var blond tog jag typ ego bilder 24/7. Jag kände att mitt utseende var okej, tillräckligt okej för att fota :) those were the times, hoppas dom dyker upp igen.. självförtroendet också!! :D Har ialf inte tagit en ENDA ego bild sen nyår?? Eller kanske EN, men HALLÅÅÅEE en bild på en månad? Jaja :) Inte så viktigt ändå. Kan lägga upp bilder på annat, eller bilder på tiderna jag var blond & fin. :D Awesome. Nej nu måste jag verkligen fixa mitt rum, dom kommer säkert snart! Hör kanske av mig sen, eller.. vet inte. Jo, säkert innan jag lägger mig.
Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg =) Är det okej om jag följer dig via bloglovin?

2010-01-20 @ 11:30:25
URL: http://vinglaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0