Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Myyysigt? NEJ!

Myyysigt? NEJ!

Vi la oss ganska bra tid igår, kvart över tolv! Bra för att vara oss. Innan vi la oss hade vi sett The Mumie & Be Cool, två asbra filmer! Sen la vi oss och allt det där, sen vaknade jag typ klockan sex, världens huvudvärk och jag mår så jävla illa. Säger till älskling att jag måste på toa, hon hängde med. Jag var påväg att spy typ tre gånger men ändå kom det inget efter typ EN TIMME. Sen kom hennes mamma hem från jobbet typ kvart över sju, då satt jag fortfarande kvar där.. sen när vi gick ut i köket och jag druckit lite Samarin, då kom det .__: fyfan så äckligt! Men sen la vi oss typ åtta igen, sen kanske en halvtimme senare vaknade jag av att jag är påväg att spy. Sätter mig upp i sängen, tar fram hinken och spyr >.< sen somnade jag igen. Myyysigt? NEJ!. Älsklings mamma sa att det är för att jag har sabbat min kropp med för mycket godis och cola och sånt, för färgen och det på min spya visade det. Jag kommer nog inte våga äta så mycket godis igen?! läääääääskigt.

Vaknade iallafall halv tolv, för drygt 20 min sen. Vet inte vad vi ska göra, hör av mig senare ialf.
Kommentarer
Postat av: Jelly

Oj, hoppas du blir bättre, onte roligt att spy alls :/



SV: Tack ska du ha! ska nog köpa där, finns så många som säljer på internet men som inte alls är bra!

kramr

2010-01-23 @ 12:19:22
URL: http://superjelly.blogg.se/
Postat av: who the fuck is

Ajfan lät sådär de där :( inte fått vinterkräk sjukan kanske? Krya på dig iaf! Kram

2010-01-23 @ 18:13:16
URL: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0