Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Mitt 2009

(kanske lite sent, men ändå)

Januari: Jag hade brunt hår, jag var wemo och var kär i T. Vi var bästa vänner och sa att vi alltid skulle vara det. Jag trodde inte på kärleken då, eftersom den aldrig hade hänt mig.

Februari: Jag blev mer och mer emo, mobbad var jag också, mådde skit och var typ suicidal. Men jag antar att det bara hörde dit. Fortfarande ingen kärlek för mig.

Mars: Då träffade jag F, och vi blev tillsammans. Vi lovade att aldrig skiljas åt, det skulle vara vi föralltid. Jag var mindre suicidal då, men fortfarande emo.

April: I mitten av denna månad tog det slut, orkade inte med henne. Svartsjukan tog över och jag visste att hon varit otrogen. Orkade inte. Jag led inte när jag gjorde slut heller. Jag mådde bara bra. Sen blev jag mindre och mindre emo, jag tänkte att jag skulle bli något slags "scene queen" som min kompis Elli & Bella var. Jag började bleka håret från svart, för jag skulle bli platina blond!
 
Maj: Jag blev mer och mer "scene", förutom mina kläder. Mitt hår var lite ljusare än gult och jag gick runt med turqose-hårförlängning. Jag gillade det. Jag hade självförtroende då, som jag aldrig haft förut. Denna månad var också köpingsyran. Den bästa någonsin. Jag hade mitt livs bästa helg då. Jag träffade en underbar flicka som hette Carolina, jag visste inte vem hon var - bara att jag ville ha henne & redan dagen efter att vi träffats första gången, fick jag reda på av Nannah (carolinas låtsas syrra) att Carolina gillade mig. Jag var happyface hela dagen, hela helgen. Den tredje dagen, på söndagen, var jag hos carolina. Vi kysstes för första gången, allt var så magiskt och underbart. Vänskapen med T suddades ut...

Juni: Första juni blev vi tillsammans. Jag sket i löshåret, men jag var nu platina blond och vågade gå runt i shorts. Självförtroendet var fortfarande bra. Allt var felfritt. Livet var bra. Jag älskade livet. Sommaren var bäst.

Juli: Jag och Carolina hade väl vårat första "bråk" om man kan kalla det, men det var inte så mycket mer än det. Jag kommer ihåg vad jag sa, "man kan aldrig vara aldrig på dig, det går inte, du är för söt!". Det gör ont när jag tänker på det nu, januari 2010.

Augusti: Inte så mycket hände, jag ville färga håret brunt men gjorde det inte än. Det fick vänta.

September: Tror det var den här månaden jag färgade håret, men det blev grönt. Jag blev helt förstörd, och när älskling betalade min klippning så det blev SKIT KORT (jag var ovan) och färgning, så hjälpte inget. Håret var fortfarande grönt och jag var så ledsen att när älskling skulle trösta mig, så puttade jag bort henne och sprang iväg. Tyvärr... Men det ordnade sig till slut!

Oktober: Fortfarande inte så mycket mer som hände. Månaderna går, vi älskar varande mer och mer för varje dag. Vi har varit nonstop sen första dagen vi sågs, det är bäst så. Vi kan inte vara utan varandra.

November: Min födelsedag i denna månad, firades med familjen och älskling. Fick världens bästa födelsedag med bästa presenter. Inget mer jag kunde begära.

December: Första december, ett halvt år med Carolina. Vi bestämde oss att på vår 1 års dag, ska vi förlova oss. Det är fortfarande bestämt, nu när åtta månader har gått! Julafton var också helt otrolig, bästbästbäst! Nyår, ojoj finns det ord som kan förklara nyår? Tror inte det. Firades med Carolina. Syster och Nadja träffade vi också. Härligt härligt, den kommer jag alltid minnas.

Och nu var året slut. Ett nytt år väntar oss, en framtid, tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0