Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Min hjärna är äldre än min kropp?

Min hjärna är äldre än min kropp?
Kan det vara så?
Varför känner jag mig så mogen i hjärnan och att när jag ser folk i min egen ålder vara så omogna, undrar jag vafan jag egentligen gör där? Öö. Nästan obeskrivlig känsla. Känner mig mognare och ÄLDRE än jag är. Typ sexton, sjutton.. Där i kring. Så sjukt. Är jag fjorton? Ja det är jag. Ska jag bli femton i år? Ja det ska jag. Känns mer som att min hjärna fyller sjutton den 29e November. HELT SJUKT!

Nu ska jag ialf göra mig en kopp varmchoklad, muums! Sen ska jag fortsätta att titta på tv. Tog bara en liten tv paus för att, ja tvn tog paus och gjorde reklam hehe. Ska nog också göra en macka, toast kanske. Så himla gott! Varm choklad med två ost-toast, nom-nom. Nu blev jag ju hungrig. Det här blir nog mitt sista inlägg för idag? Jag tror det. Så hörs imorgon, då har jag lång cp dag + idrott och alla tråkiga & extremt jobbiga lektioner och ... mitt biologi omprov som jag INTE tänker göra då, gör det på torsdag. Låter bättre! Mer rimligt för mig. Chao!
Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

De tror jag nog att man kan vara mognare till sinnet än vad kroppen är



Ha det fint

kram

2010-01-12 @ 00:21:28
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0