Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Lämna det förflutna bakom dig

Min dag har varit klockren. Kan ju bara säga att pizzabröd-krig inte händer varje dag! Fyfan vad kul. Filmade det, men orkar inte lägga in på youtube eller nå. Och sen mötte jag emelie på stan och fick fyra tröjor, tjocktröjan fick älsklingen för att hon så gärna ville ha den och själva långärmade tröjorna var för små :( såg ut som en korv med en magtröja i dom! Men till sommaren ska jag vara smal. Jag ska börja träna, minska på godisätandet (gärna helt, godis gör en ju äckligt fet i slutändan) och sen ska försöka börja äta rätt eller iallafall bra. Tills jag inte känner hunger längre :) Lika bra att lämna det förflutna, inte glömma bort det helt men att vara glad för alla bra stunder man haft i det. Och bara leva vidare och se positivt.

Tyvärr så måste jag nog.. inte börja att sluta (? öö det lät konstigt) äta godis IDAG iallafall. Har tryckt i mig choklad och två coca cola, pommesfrites talltrik som jag delade med älskling och sen bröd med vitsås.. shit alltså :S men mamma berättade nyss att det finns chokladpudding i kylen! Varför inte äta lite till när man redan gjort det? Usch med den inställning kommer det nog gå sissådär med det jag ska göra.. men, jag får vara stark och imorgon ska jag börja med att inte äta godis, någon gång är ju helt okej att äta men absolut inte så här som jag gör nu. Och jag ska nog prova köpa en coca cola light, se hur det smakar. Smakar det okej så, javisst klart att jag köper den. Eller.. alla säger att det är lika mycket socker och sånt i? Så.. aja, vet faktiskt inte. Bryr mig egentligen inte om det, ska ju inte direkt BANTA så jag kan nog dricka vanlig coca cola ändå! Yay.

Nu går det iallafall någon film, Yours mine & ours, på tvn. Verkar sissådär bra, ska titta runt vad det går på kanalerna och finns det inget roligt så spelar jag nog sims eller rakion. Vi får se. Måste duscha också, ska nog göra det när jag ätit chokladpuddig. Ska nog också titta på tränings"övningar" man kan göra hemma, måste ha en PERFEKT SMAL PLATT MAGE till sommaren, annars är det inte okej! Hör nog av mig senare tror jag, får se :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0