Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

It's my jam, turn it up now ♥

Den här dagen har varit lite förjävlig men men. Det ordnade sig. Och dagen blev ändå rätt så okej. Efter skolan var jag med baby, nisse, fabbe och nanja kanske en timme. Sen drog vi till älskling vid halv fem, packade hennes saker och sen hämtade mina saker när pappa kom, hos mamma. Sen åkte vi och handlade lite på Big Inn och sen hemåt. Har ju visst data, för älsklingen ska sova hos mig i natt! hihi ♥ och imorgon fyller pappa år, så då blir det att fira honom, grattis i förskott by the way! Ikväll vet jag inte vad som händer. Älskling vid WoW och jag framför So & Matte? Skitkul, men det måste göras. (Som jag alltid säger, men som aldrig blir av (a) hahah).


Och det var då själve fan!! Eller skitsamma. Jag trodde att personen jag skulle köpa mobilen av skulle backa ur för hon hade inte svarat på hela dagen. Men nu, för kanske 20 minuter sedan sa hon att hon skickar den på måndag, ändrade planer, hon skickar den IKVÄLL!. Äntligen! I want it, I want, I need it!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0