Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I don't drink :S

Idag vaknade jag av ett konstigt telefonsamtal från mamma....
Hon ringde och berättade att hon hade fått ett mail från SOS. Och jag bah "eehh wtf??". Sen sa hon att någon annonym hade gått och anmält mig till sos att jag har problem med alkoholen? Att jag super asmycket och att personen var orolig? WTF?! Hela jävla min familj och alla som känner mig vet att jag inte dricker ;s så F.U! Vi ska ta reda på vem det var, sa både mamma och pappa. Vi har våra aningar, men det sägs inte på bloggen. Det är hemligt. Jag ska iallafall nu på ett möte den 21a Januari. Kul. Jag lovade SOS sist jag var där (för många månader sen) att jag inte skulle ha något att göra med dom igen, och nu blir jag anmäld att jag dricker as mycket och att det är ett problem för mig?? :s omg, har inte folk något liv? JAG DRICKER INTE ENS OMG OMG OMG.

Aja. Är vaken nu och har varit det sedan tjugo i ett då mamma ringde mig. Jag och älskling ska väl fixa oss och kanske så skulle vi till någon, vet inte vem men förmodligen hämta älsks skruvmejslar hon glömde hos markus igår och så. Sen innan maten antar jag att mami hämtar oss för ikväll sover vi hemma hos mig. Så det blir väl mer update senare tror jag. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: malin

Du blev inte anmäld för att DU dricker. Utan för att det är folk RUNT OMKRING dig som dricker, haha.

Btw, så är personen i fråga helt jävla störd.

2010-01-08 @ 16:14:55
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: malin

Ops, my bad... Det förekommer alkohol runt omrking dig. Inte att folk dricker x) sorry!

2010-01-08 @ 16:16:30
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Emelie

men vad fan D:

2010-01-08 @ 18:58:36
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0