Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I don't care so just call me crazy


Sitter då här med min Vitamin Defence, som dock är slut nu :( skit god iallafall! Kan tänka mig dricka sånt istället för coca cola?? Ja tack.
har nyss kommit hem från sos. Hade ju bokat nytt möte. Det gick bra, fick veta att det är en kvinna, vilket vi misstänkte. Hennes jävla text stämde in på hur personen vi var 99% säkra på att det var, as bra. Busted. Och skit lågt av dig. Patetiskt också. Hon hade tagit händelser som jag varit med om, som hände för mer än ETT ÅR SEDAN! Och mixtrat med det hon "tyckte". Att jag hängde med en 19åring som jag hade sex med och söp med. Ja, jag super jätte mycket. Varenda helg, ska nog supa ikväll också?! På en måndag! HALLÅ VAR ÄR FESTEN?! Snälla behöver verkligen dricka. NOT!  jag super inte, så sjukt lågt att ens ljuga. Plus det är väl MITT och min FAMILJS business vem jag är tillsammans med?! Ska du skita. F*ck vad du har ställt till med asså. Aja.
Annars har min dag varit lugn.  Spelade lite WII på lunchen, åt lunch också då. Typ as lite med ändå. Sen lagade vi fiskgratäng på hemkunskapen som ingen i vårt kök åt. Vi åt bara såsen och potatisen, hihi. Tycker inte om fisk, inte det tattiga och billiga man får tillaga i skolan, come oonee det smakar skit :D
Sen så halkade jag och carolina idag när vi cyklade hem till henne, hahah seriöst vi typ dog. Rätt som det var så ramlade vi bara med cyklen och hon såg död ut och jag låg och skrattade åt min smärta som jag fick i röven!! HAHA, as kuuul, måste sett grymt kul ut för dom som såg oss? Ofc haha!
Ska snart äta, sen vet jag inte vad som händer. Eller jo faktiskt xD Klockan sju, om typ en timme ska jag vara hos carolina tills nio. Mamma ska på nattmöte på jobbet så då fick jag vara hos carolina så länge :) Plus att vi ska äta snart.
Ännu en sak också, angående mobiler. Ska nog köpa en mellan bra mobil, för jag kommer inte kunna köpa varken w902 eller c905 som jag ville ha :( Men men.. får en mellan bra.

Och jag älskar dig, P.
Du får inte tro något annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0